Почати бізнес

Хлібобулочні вироби

Скільки сил та грошей вартує відкриття кондитерської. Чому клієнтів варто "обіймати" та продавати не лише тістечка, а й інформацію. Як правильно дотримуватися технологічних та санітарних вимог. Досвід одного з улюблених закладів киян та гостей міста – кондитерської SEREDA.

5 відео
45 хв

Анастасія Балабанова

Веганська кав'ярня Sereda

Відео

Тести

Корисні матеріали та поради

Терміни:


    SMM-стратегія – спілкування бренду з аудиторією у соцмережах.
    SRM (supplier relationship management) – система управління комунікацією з клієнтами та оптимізації процесів.
    Калькуляційна картка – це розрахунок ціни продажу на продукцію власного виробництва.
    Категорійний менеджмент – управління асортиментом товарів задля збільшення продажів.
    HАСCP (Hazard analysis and critical control points) – система управління безпечністю харчових продуктів.

Книги:

  • Джек Мітчел “Обійми своїх клієнтів”.

Отримати сертифікат

Щоб отримати сертифікат, пройдіть тест:

Почати тест