Почати бізнес

Архітектура

Від вдалого тестового завдання до власного архітектурного бюро: як відкрити з нуля бізнес у сфері архітектури. Як робити неординарні проєкти, якими буде задоволений і замовник, і команда. Чому варто більше говорити про свою роботу та як зробити з бекстейджів проєкту дієвий PR-інструмент.

Наразі головний спікер курсу – доброволець на фронті.

6 відео
47 хв

Слава Балбек

Архітектурне бюро
balbek bureau

Євгенія Рижак

Архітектурне бюро
balbek bureau

Відео

Тести

Корисні матеріали та поради

Терміни та поняття

  • SEO – пошукова оптимізація. Потрібна для того, щоб сторінка сайту з’являлася у видачі пошукових систем.
  • Лідогенерація – маркетингова тактика, спрямована на пошук та отримання контактних даних потенційних клієнтів, що можуть замовити ваш товар чи послугу.
  • Ремаркетинг та Ретаргетинг – це рекламні інструменти, що вивчають поведінкову стратегію клієнтів та відповідно до цього формують і спрямовують рекламні повідомлення на цільову аудиторію.
  • LTV – показник прибутку, який отримує бізнес за весь час роботи з клієнтом.
  • Модель PESO – модель стратегічного планування інтегрованих маркетингових комунікацій, яка полягає в розробці єдиної комунікаційної стратегії для чотирьох каналів: paid (канали, що оплачуються: просування у соцмережах чи платні публікації у ЗМІ), earned (зароблені канали: безкоштовні публікації, пости дружніх інфлюєнсерів), shared (поширювані канали: соцмережі, YouTube), owned (власні канали: сайт компанії, корпоративний блог).
  • Кост – витрати; об’єм ресурсів, що використовуються у процесі господарської діяльності за певний проміжок часу.
  • Діаграма Ганта – це інструмент управління проектами, який ілюструє план роботи.
  • SketchUp – програма для 3D дизайну та архітектурного проєктування.

Отримати сертифікат

Щоб отримати сертифікат, пройдіть тест:

Почати тест